інформатика як навчальний предмет

інформатика як навчальний предмет

інформатика як наука і як навчальний предмет у загальноосвітній школі. Після другої світової війни бурхливо розвивалася кібернетика як загальна наука про управління і зв’язок у різних системах. Штучних, біологічних, соціальних. Розвиваючись одночасно з розвитком електронно - обчислювальних машин, кібернетика згодом ставала більш загальною наукою – наукою про перетворення інформації. Головний критерій полягає в характері предмета інформатики як науки і навчальної дисципліни. До складу предмета науки входять існуючі проблеми та питання, вирішення яких є завданнями дослідження вченого або наукового працівника. Характер предмета наукових знань в галузі інформатики являє собою знання про закономірності, тобто про стійких, повторюваних зв язках і взаимозависимостях об єктів пізнання. • природи і структури інформації; • інформаційних процесів у природному середовищі і штучних системах інформатика, як навчальний предмет, відкриває учням для систематичного вивчення область інформаційних процесів, розвиває єдиний підхід до їх вивчення, обґрунтовуючи спільність процесів сприйняття, передачі і зберігання інформації в різних системах природи. інформатика як навчальний предмет — це педагогічно. Адаптована і предметно специфікована система знань програмне забезпечення шкільного предмета інформатика підтримує інформаційну, управляючу і навчальну системи середньої школи, включає в себе програмні засоби для проектування і відтворення таких систем, що орієнтовані на школуярівгіалвучзиітелітв. Ехнічного забезпечення слід економічно обґрунтувати добір технічних засобів для супроводу нвп школи, визначити параметри обладнання типових кабінетів інформатики, вивчити шляхи ефективного використання серійних засобів і оригінальних розробок, орієнтованих на середню школу.

Методика навчання інформатики — наука про інформатику як навчальний предмет та закономірності процесу навчання інформатики учнів різних вікових груп. Вона займається дослідженням і розробкою відповідного до цілей і змісту навчання програмного, технічного, навчально - методичного, організаційного, психолого - педагогічного забезпечення застосування комп’ютерних технологій у шкільному навчальному процесі. Особливість методики навчання інформатики виявляється в тому, що інформатика (і як наука, і як навчальний предмет), бурхливо розвивається. У зв’язку з цим існує потреба постійно узгоджувати зміст навчання з досягненнями у розвитку науки і техніки. 2 інформатика як наука і як навчальний предмет у загальноосвітній школі. Характеристика першого етапу розвитку методичної системи навчання інформатики у загальноосвітній школі. Змістові лінії шкільного курсу інформатики. Особливості навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів12 - р - їшколи. Підготовка вчителя до уроку інформатики. інформатика як навчальний предмет — це педагогічно адаптована і предметно специфікована система знань. § навчальним об’єктом є предмет інформатики як наукової дисципліни; § предметом — результат дидактичного опрацювання наукових знань, які належать до навчального об’єкту, відповідно до цілей навчання. Дидактичне опрацювання — добір, розташування і концентрація навчального матеріалу, дидактичне спрощення, дидактична систематизація, форми подання змісту навчання та ін. Програмне забезпечення шкільного предмета інформатика вивчення етапів розвитку інформатики. Характеристика структури інформаційних засобів функцій і призначення інформатики. Загальне поняття про інформатику як про науку аналіз складових елементів інформаційного процесу та її зв`язки з іншими науками. інформатика як наука і історія її розвитку.

Предмет дослідження – сучасні принципи навчання та особливості їх реалізації на уроках інформатики у початковій школі. Мета даної роботи полягає у визначенні особливостей реалізації сучасних принципів навчання під час навчання інформатики у початковій школі. Для досягнення мети необхідно виконати наступні завдання навчальний матеріал у більшості основних предметів (мова, математика, історія) вивчають двічі. У початковій школі (правила, оповідання), у середній – за системним принципом, завдяки чому досягається послідовність навчання. Від простого – до складного. інформатика як наука і як навчальний предмет. Початком процесу формування інформатики вважають 1895 р коли в брюсселі було створено міжнародний бібліографічний інститут. Термін “інформатика” виник у французькій мові на початку 60 - х років для позначення галузі автоматичного опрацювання інформації в суспільстві (від “інформація” та “автоматика”). Основоположником інформатики в україні по праву вважають академіка в. Глушкова, монографія якого основи безпаперової інформатики (1982 р. Спільна робота, комунікація, пошук інформації, критичне мислення. Відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення предмета трудове навчання. Методика викладання інформатики. інформатика як навчальний предмет. Предмет та методи інформатики. Цілі і задачі навчання інформатики в загальнооосвітній середній школі. Навчальним об єктом якої є предмет інформатики як наукової дисципліни; предметом — результат дидактичного опрацювання наукових знань, які належать до навчального об єкта, відповідно до цілей навчання. інформатика як наука і як навчальний предмет у загальноосвітній школі після другої світової війни бурхливо розвивалася кібернетика як загальна наука про управління і зв’язок у різних системах. У загальній дидактиці прийнято розрізняти конкретні форми навчання учнів за такими ознаками. 1)кількість учасників спільної діяльності — індивідуальна, групова, фронтальна, колективна, парна робота (остання характерна і для інформатики); 2)роль учасників навчального процесу (хто управляє — вчитель або учень). Одночасно модернізуються комп’ютерні мережі, архіви, бібліотеки та інформаційні системи. Підготовка та видання в традиційній друкованій формі нової навчальної літератури вимагає, як правило, від трьох до п’яти років. Тому навчальна література сьогодні не завжди встигає за темпами оновлення обчислювальної техніки (хоча великі надії в цій об. інформатика – комплексна наукова та інженерна дисципліна, об’єктом якої є інформаційний процес будь - якої природи; предметом – нові інформаційні технології, які реалізуються за допомогою комп’ютерних систем; методологією– філософські основи природничих і гуманітарних наук, а також обчислювальний експеримент. Основні цілі предмету інформатика історія становлення інформатики як навчального предмета. Аналіз концепції нової української школи щодо зміни освітньої парадигми, оновлення освітнього середовища, удосконалення навчальних методик та технологій. Формування ключових компетентностей молодших школярів. Філософський аспект інформатизації освіти файл. Завдання для практичного заняття файл. Становлення інформатики як навчальної дисципліни файл. Структура та зміст програми початкового курсу інформатики. Мета і завдання навчального курсу.

Характеристика умов навчання. Державний стандарт початкової освіти url (веб - посила інформатика як наука і як навчальний предмет у загальноосвітній школі після другої світової війни бурхливо розвивалася кібернетика як загальна наука про управління і зв’язок у різних системах. • предмет та цілі методики навчання інформатики. • завдання курсу методики навчання інформатики. • методична система навчання інформатики. • інформатика як наука і як навчальний предмет у загальноосвітній школі. Предмет та цілі методики навчання інформатики. Методика навчання інформатики. Об єкт предмет метод розділ педагогічної науки 5. Предметом навчальної дисципліни “інформатика” є наукові факти, основні поняття і положення стосовно сутності інформації та інформаційних процесів, принципи, методи і засоби пошуку, збирання, зберігання, опрацювання, подання, передавання інформації та управління інформаційними процесами. Структура і зміст шкільного курсу “інформатика” повинні певною мірою відповідати сучасному стану і тенденціям розвитку інформатики як науки. інформатика як навчальний предмет – це педагогічно адаптована і предметно специфікована система знань. Навчальним об’єктом якої є предмет інформатики як наукової дисципл до загальноосвітніх функцій курсу інформатики як навчального предмета слід віднести і формування навичок використання комп ютерної техніки як специфічного засобу розв язування навчальних завдань. Значну роль відіграє курс інформатики у формуванні загальнонауко - вих умінь та навичок (організаційних, комунікативних, мовленнєвих, загальнопізнавальних, контрольно - оцінних), якими є уміння адекватно добирати програмний засіб для розв язування поставленого завдання (використовувати програмний засіб як інструмент пізнавальної діяльності), і формування та розвиток в учнів потреби постійно предметів. Кожен навчальний предмет є джерелом тих чи інших видів міжпредметних зв язків. Тому можливо виділити ті зв язки, які враховуються в змісті інформатики, і, навпаки, — йдуть від інформатики в інші навчальні предмети. Формування загальної системи знань учнів про реальний світ, що відображають взаємозв язки різних форм руху матерії — одна з основних освітніх функцій міжпредметних зв язків. Формування цілісного наукового світогляду вимагає обов язкового обліку мз. Вправ, практичних, контрольних чи тематичних робіт, розв’язування компетентнісних задач, виконання індивідуальних і групових навчальних проектів тощо, а також застосування інших організаційних форм діяльності учнів й інноваційних методів навчання. У 9 - х класах – за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом мон україни № 132 від 23. 2004, зі змінами, внесеними наказом мон україни № 66 від 05. Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики в 10 класах надруковано у інформаційному збірнику мон, № 25 - 27, 2010 р щодо вивчення в 11 - х класах у інформаційному збірнику мон, № 22 - 24, 2011 р. Профільне вивчення опис предмета навчальної дисципліни. Найменування показників. Кількість кредитів – 4. Державний вищий навчальний заклад. Донбаський державний педагогічний університет. Особливості проведення позакласної роботи з інформатики з використанням інформаційних технологій. Завдання дослідження. Вивчити теоретичну й методичну літературу по темі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота 11 клас української літератури куліш антонич турянський

відповіді до тестів з громадянської освіти 10 клас гісем

контрольна робота фізика 8 клас теплові явища тести

історія україни 7 клас сорочинська гісем гдз