прийоми навчання природознавства
Методика навчання природознавства належить до педагогічних наук. Предметом її вивчення є процес навчання природознавства у початкових класах. Зміст методики розробляється насамперед на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства упочаткових класах. Методи і прийоми навчання природознавству.
Знати класифікації методів навчання природознавству в початковій школі. У викладанні природознавства поряд з визначенням обсягу змісту навчального предмета і добором матеріалу для уроку велике значення мають методи викладання. Вони спрямовані на засвоєння знань, набуття вмінь і навичок, розвиток пізнавальної активності, самостійності і творчих можливостей школярів. Методи та прийоми навчання - мiкроструктура уроку природознавства. Комбінований урок визначає дидактичну суть поточного уроку - екскурсії. Читання тексту пiдручника з дорослими, робота в групах, iгрова діяльність, моделювання - методи навчання, якi характернi для курсу «я і україна. Моделі – це карта та план місцевості. Колекції, гербарій, вологі препарати, рослини – це натуральні засоби навчання. Метод спостереження цілеспрямоване сприйняття того чи іншого педагогічного явища без втручання в його хід. Ефективність спостереження залежить від чіткості визначення дослідником обєктів сприймання мети способів фіксації його наслідків ведення протоколу фото і кінозйомка відео та аудіо записи. У процесі констатуючого експерименту проводяться спостереження бесіди анкетування учителів батьків учнів вивчається шкільна документація й письмові роботи дітей та виконуються учнями методи навчання природознавства. Форми організації процесу навчання. Поняття методу навчання як дидактичної категорії. Класифікація методів навчання. Характеристика методів навчання на основі їх внутрішньої психологічної дії. Загально - дидактичний і конкретно - предметний методи навчання. Зміст методики розроблявся, насамперед, на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства у початкових класах. Методика навчання природознавства. Курс методики викладання природознавства для майбутніх учителів початкових класів визначається як один з профілюючих навчанню предметів. Важливі завдання навчальної програми з природознавства в початковій школі може вирішити тільки вчитель, який добре обізнаний з предметом та з сучасними галузь знань. Освітньо - професійний рівень. Додаткова спеціальність. здатність застосовувати вибрані засоби наочності у процесі навчання. А метод реалізується через систему прийомів, кожний з яких є способом розв язання конкретної дидактичної підзадачі. Сукупність методів і прийомів на кожному етапі складає мікроструктуру уроку.
Мікроструктура, на відміну від макроструктури, є дуже мобільною. Міждисциплінарні зв’язки. Для засвоєння курсу „методика навчання природознавства” необхідним є знання з природознавчих курсів “основи природознавства. Зоологія ”, “основи природознавства. Ботаніка”, „екологія” та „основи природознавства. Землезнавство” та педагогічних. „теорії виховання”, „дидактики”, „історії педагогіки„ та ін. Методи і методичні прийоми. Дидактична суть методу навчання природознавства. Завдання з методики навчання природознавства. Розробити фрагмент уроку з використанням дослідів до теми «властивості води - рідини. Доберіть ігрові прийоми до уроків природознавства з метою активізації пізнавальної діяльності дітей. Активні методи навчання, їх види та роль у педагогічній діяльності. Словесні, наочні та практичні. Застосування практичних методів навчання на уроках природознавства. Правила проведення спеціальних екскурсій, евристичні методи в природничих дослідах. Зміст методики навчання природознавства можна поділити на три рівні. Перший рівень – сутність навчання і об’єктивні загальні закономірності його проходження. Другий рівень – генезис компонентів методичної системи з природознавства, їхній зміст та загальні закономірності реалізації кожного на основі взаємозв’язків і взаємозалежностей між ними. Прийоми замальовування схематичного малюнка на дошці та в учнівському зошиті. Комп’ютерно - інформаційні технології. Практичні засоби навчання на уроках природознавства по предмету педагогика. Содержит 58251 знак, 1 таблица и 0 изображений. Актуальність теми дослідження. У період шкільного дитинства при сприятливих умовах життя інтенсивно розвивається інтелектуальна й емоційно вольова тип. Пояснювальна записка; размер курс методики навчання природознавства реалізується через систему лекцій, практично - семінарських занять, педагогічну практику студентів. На лекціях викладаються основні теоретичні відомості з опорою на результати психолого - педагогічних досліджень, передового досвіду вчителів форми організації навчання природознавству в початковій школі - дипломная работа. Для цього вчитель повинен використовувати різні принципи, методи, прийоми і форми навчання. До форм організації навчання природознавства в початковій школі відносять урок, позакласну, позаурочну форми роботи. Основною формою організації навчання є урок. На уроках вивчається матеріал, визначений навчальною програмою. Структура і методика інтерактивного уроку природознавства. Розробка уроків природознавства з використанням інтерактивних методів навчання. Технологія диференційованого навчання у процесі ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи. Вимоги до організації диференційованого навчання на уроках природознавства в початковій школі. Способи і прийоми диференційованих завдань у процесі ознайомлення молодших школярів з об’єктами природи. Практичнi методи навчання. Учнiв як засiб управлiння їх пiзнавальною дiяльнiстю. Застосування практичних методiв навчання на уроках природознавства. 1 особливостi здобуття практичних з наннь учнями на уроках природознавства. Природа оточує дiтей усюди. Вона цiкавить їх, привертає увагу i певним чином впливає на них. Застосування практичних методв навчання на уроках природознавства. Правила проведення спецальних екскурсй, евристичн методи в природничих дослдах. Мета методики навчання природознавства досягається через розв’язання конкретних завдань. Проводиться постійний аналіз програмового матеріалу, змісту навчання учнів, методів та прийомів, що є найбільш продуктивними при їх використанні вчителем. Форми навчання природознавства. Під формою організації навчання слід розуміти спеціально організовану діяльність учителя і учнів, яка проводиться в установленому порядку і в певному режимі. Система методів і прийомів повинна бути такою, яка забезпечила б найбільшу ефективність роботи учителя і пізнавальної діяльності учнів на кожному етапі уроку.
Домашнє самостійне завдання може бути логічним продовженням або закінченням класної роботи. Навчання школярів умінь порівнювати та класифікувати, установлювати. Причинно - наслідкові зв ’язки. М етоди навчання природознавства в початкових класах. Методи організації процесу навчання природознавства. Дидактична суть методу навчання. Методів та прийомів навчання. Форми навчання природознавства в початкових класах. Форми організації процесу навчання природознавства. У чому полягає інтерактивне навчання та які методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади. інтерактивне навчання. Класифікація інтерактивних методів навчання. інтерактивні методи навчання в здо. інтерактивні технології навчання у школі. інтерактивні методи навчання педагогів. інтерактивні методи навчанняскачати. Школи до навчання природознавства молодших школярів в освітній системі. Методика навчання природознавства в початкових класах. Програми загальноосвітньої середньої школи 1 - 3(4 кл. Календарне планування. Матеріальні навчальні моделі. Предмет і завдання, методи дослідження, методики навчання природознавства педагогика. Net есть практически любой реферат, курсовая работа, конспект, лекция, диплом, домашняя работы и пр. З перших днів навчання природознавство викликає у дітей інтерес. Вони із задоволенням гортають підручник, розглядають вміщені в ньому ілюстрації, відновлюють у пам’яті елементарні знання про природу.
Однак уже через декілька занять для частини школярів предмет стає нецікавим. На основі вищезазначеного можна зробити висновок, що проблема використання цікавих вправ та ігрових прийомів на уроках природознавства в початковій школі є досить актуальною.
Коментарі
Дописати коментар