навчальна історія хвороби з терапії
Кафедра факультетської терапії. Схема історії хвороби. Методичні рекомендації для студентів 4 - 6 курсів, інтернів. Призначено як навчальний допомога при написанні історії хвороби для студентів та інтернів вищих медичних установ. Стенокардія напруги ііі фк. Гіпертонічна хвороба іі ст. – … у зв‘язку із тривалим утриманням симптомів захворювання (утримання кашлю, риніту, субфебрильної температури, підсиленням задишки і появою важкості у правому підребер‘ї) хворий звернувся до поліклініки №2 звідки і був направлений у кардіологічне відділення міської лікарні №2, де був госпіталізований 8. Актуальність та правила проведення курації ведення історії хвороби - невід ємна частина повсякденної роботи лікаря. В історії хвороби лікар фіксує свої спостереження за динамікою захворювання, ефективністю лікування. Вона є творчим результатом діяльності лікаря біля ліжка хворого. Мета проведення курації в клініці інфекційних хвороб - розвиток у майбутніх лікарів клінічного мислення, вміння використовувати на практиці теоретичні знання під час розв’язання діагностичних і лікувальних завдань, навчання основ деонтології, уміннz спілкування з хворим, виховання уважного, чуйного, терплячого с історія хвороби. історія хвороби амбулаторного пацієнта (вимоги до написання і оформлення). історія хвороби є не лише лікувальним, але і юридичним документом - оскільки дає можливість судити про повноту, правильність і своєчасність діагностичних і лікувальних заходів і може служити джерелом доказів при можливому розборі дій лікаря контролюючими або судовими органами. Крім того, цей документ має науково - практичне і педагогічне значення медикаментозна терапія. Групи лікарських засобів, що застосовуються в комплексному лікуванні основного захворювання, дозування, тривалість лікування. Література перераховується використана література з вказівкою. Схвалено профільною методичною комісією харківського національного медичного університету з проблем професійної підготовки терапевтичного профілю. Протокол від “ 20 ” жовтня 2015 року № 5 затверджено на засіданні вченої ради хнму.
Протокол від “ 19 ” листопада 2015 року № 11. 2020 році за тестовими технологіями з основ внутрішньої медицини. Вступ теоретичні заняття історія розвитку терапії в україні. Уявлення про поняття “внутрішні хвороби” та “пропедевтика внутрішніх хвороб”. Основні завдання терапевтичної служби. Хвороба та етапи її розвитку.
Уявлення про етіологію й патогенез, клінічні симптоми та синдроми, перебіг хвороби. Діагноз, його види, етапи формуван захворювання переважно з повітряно – крапельним механізмом передачі. Медсестринське обстеження інфекційного пацієнта. Збирання скарг, даних анамнезу хвороби та життя, епідеміологічного анамнезу, проведення медсестринського об’єктивного обстеження різних органів і систем. Визначення провідних симптомів і синдромів в інфектології. Всі перенесені захворювання, крім даної хвороби, в хронологічному порядку із. Вказанням віку, коли їх переніс. Спадкові захворювання, відхилення. історія хвороби клінічний діагноз. Цукровий діабет, і тип, середньої тяжкості, фаза субкомпенсації. Загальні відомості про хвору дитину (praefatio). Анамнез захворювання (anamnesis morbi). Зі слів хворої і її матері патологією сечовидільної системи хворіє з раннього дитинства. У віці 2 років перенесла гострий двосторонній пієлонефрит, котрий перейшов у хронічну форму.
3, 5 роки тому у дівчинки діагостовано вторинний гідронефроз лівої нирки ііі - іv стадії, з приводу чого проведена нефректомія. 2001 пацієнтка лікувалася стаціонарно з приводу гепатиту а в інфекційному відділенні тодкл. історія терапії як науки. До внутрішніх хвороб прийнято відносити патологію внутрішніх органів. Кровообігу, дихання, травлення, нирок, крові, системи сполучної тканини, залоз внутрішньої секреції і обміну речовин. історія терапії до 19 ст. Збігається з історією медицини в цілому.
Протягом декількох тисячоліть медичні професії обмежувалися терапією (або медициною), хірургією і акушерством; лікар, тобто терапевт, як учений - медик протиставлявся, наприклад в середні віки, хірургові - реміснику.
Терапія як основна клінічна дисципліна викладається на кафедрах терапії у всіх вищих медичних навчальних закладах; в срср - на 3 - 6 - му курсах. Дату захворювання, години. Характер початку захворювання (раптовий, гострий, поступовий) з детальним викладенням початкових симптомів захворювання. Наявність продромального періоду, його характер. Наявність температури тіла, її висота, динаміка наростання і тривалість лихоманки. Перебіг хвороби в стаціонарі та ефективність проведеної терапії (до початку кураціі). Титульний листок має містити таку інформацію. Анамнез життя (anamnesis vitae). Яка за рахунком дитина в сім ї, від якої вагітності, чим закінчилися попередні вагітності. Стан здоров я матері під час вагітності, гестози першої та другої половини, їх прояви. Захворювання підчас вагітності, умови життя, праці, харчування, режим. Мета проведення курації в клініці інфекційних хвороб - розвиток у майбутніх лікарів клінічного мислення, вміння використовувати на практиці теоретичні знання під час розв’язання діагностичних і лікувальних завдань, навчання основ деонтології, уміннz спілкування з хворим, виховання уважного, чуйного, терплячого с перелік навчально - методичної літератури до державного практично - орієнтованого іспиту з внутрішніх та інфекційних хвороб. Доказова внутрішня медицина. Підручник для студентів вищих мед. Закладів iii - iv рівнів акрид. Діагностичні, лікувальні та профілактичні алгоритми з внутрішньої медицини. Сучасні класифікації та стандарти лікування захворювань внутрішніх органів. Невідкладні стани в терапії. Робоча програма навчальної дисципліни. (назва навчальної дисципліни). (шифр спеціальності). 4 академічна історія хвороби. Принципи терапії і профілактики. Тема лекційного заняття 8. Хвороби системи крові. Хвороби системи кровообігу.
Раптова зупинка кровообігу.
Посібник призначений для лікарів, що спеціалізуються на внутрішній медицині та галузях, пов язаних з терапією, лікарів вузьких спеціальностей, сімейних лікарів, інтернів та студентів медицини. Це компендіум, підготовлений для всіх, хто хоче поглибити свої знання, шукає надійні й перевірені джерела медичних рекомендацій в повсякденній клінічній практиці. Навичок 3) ранньої діагностики інфекційних хвороб 4) лікування хворих на догоспітальному етапі. Передумови вивчення дисципліні (міждисципланарні зв’язки). інфекційні хвороби з поглибленим вивченням вірусних інфекцій як навчальна дисципліна діагностики та лікування інфекційних хвороб у дітей”. Лікування при легких та середньотяжких формах вітряної віспи в імунокомпетентних. Пацієнтів лікування проводять у домашніх умовах, терапія спрямована на профілактику.
Вторинних бактеріальних ускладнень. Часте провітрювання приміщення. Дієта – гіпоалергенна, вітамінізована. Загально - гігієнічні заходи (догляд за шкірою і слизовими оболонками – щоденно. Змінюють одяг, постільну білизну, змащують везикули 1% розчином діамантового. Супутні захворювання. Гіпертонічна хвороба. Міжхребцевий остеохондроз в 5 - 6 с і 3 - 4 l сегментах без порушень функцій. • прогноз щодо життя сприятливий при дотриманні базисної терапії та своєчасному купировании загострень захворювання. Прогноз щодо одужання несприятливий, захворювання хронічне, прогресуюче.
Трудовий прогноз сприятливий при створенні полегшених умов праці. Діагноз, його види, етапи формуван 1. Схема навчальної історії хвороби з педіатрії для студентів ііі курсу.
Титульний аркуш назва навчального закладу (повністю) назва кафедри (повністю) завідувач кафедри (вчене звання, п. При пневмоніях призначають ступеневу антибактеріальну терапію. Антигістамінні препарати використовують при ознаках алергічного захворювання у дитини. Режим та дієта при алергічному риніті, бронхіальній астмі повинні передбачати всі заходи щодо елімінації алергенів. Залік клінічна практика. історія хвороби іспит. Обсяг дисципліни за навчальним. Патогенетична терапія в ветеринарної хірургії. Хвороби м’язів, сухожилків їх піхв, слизових. Хвороби суглобів, кісток. Опіки та обмороження.
Коментарі
Дописати коментар