реферат на тему інформатика як наука та галузь діяльності людини
Яку роль відіграють інформатика, як наука, інформаційні технології в житті сучасної людини. Чи можете ви назвати основні напрями розвитку інформатики та етапи розвитку технологій. На ці та інші запитання ми спробуємо дати відповідь, розглянувши тему нашого уроку «інформатика як наука та галузь діяльності людини. Поняття інформаційного суспільства. інформаційні технології. інформатика - відносно молода наука, яка до того ж дуже швидко еволюціонує, що часто призводить до таких форм її розвитку, які були до цих нір невідомі людству.
Разом з тим значення інформатики постійно зростає, оскільки інформатизація активно проникає в усі сфери діяльності людини. Практично в кожній галузі науки можна зустріти своє, відмінне від інших визначення інформатики. інформатика це – широка галузь новітніх технологій, пов язаних з інформаційною діяльністю людини. інформатика як наука досить молода. Вона сформувалася у другій половині xx століття, але вже стала необхідною складовою освіти сучасної людини. інформатика – це наука, яка вивчає структуру і властивості інформації, а також закономірності та методи подання, пошуку, зберігання, обробки та передачі інформації за допомогою комп ютерних систем. інформатика - це комплексна, технічна наука, що систематизує прийоми створення, збереження, відтворення, обробки та передачі даних засобами обчислювальної техніки, а також принципи функціонування цих засобів та методи керування ними. © вивчаємо інформатику teach - inf. 1 інформатика як наука та галузь діяльності людини 9 під час прийняття рішень у будь - якій сфері діяльності людині потрібні не просто повідомлення або сукупність відомостей процеси чи об’єкти. Відомості мають бути певним чином подані й упорядковані, що забезпечить можливість їх системного та швидкого використання. Цим і займається наука, що отримала назву інформатика. Структура уроку - квесту.
Рекомендації до проведення. Класифікація та основні характеристики принтерів. Відеосистема комп’ютера. Мультимедійне обладнання. Комунікаційні пристрої. історія розвитку обчислювальної техніки. Реферат предмет інформатики як науки. Поява та розвитку інформатики. Термін інформатика виник у 60 - х рр. Мови у франції для назви області, що займається автоматизованої обробкою інформації з допомогою електронних обчислювальних машин. інформатика – це область людської діяльності, що з процесами перетворення інформації з допомогою комп ютерів, і їхньою взаємодією з середовищем застосування. Часто виникає плутанина понять “інформатика” і “кібернетика”. Спробуємо роз яснити їх подібність і розбіжності. Структура інформатики. інформатика у сенсі є єдність різноманітних галузей науки, техніки і виробництва, що з переробкою інформації. інформатика, як і будь - яка інша наука, може бути визначена різними способами і через різні поняття. Відсутність на сьогоднішній день загальновизнаного стислого означення інформатики як науки пов язано з бурхливим процесом її розвитку, внаслідок якого означення, яке здається коректним сьогодні, стає незадовільним вже в найближчому майбутньому.
Під інформатикою розуміють науку про методи накопичення, передавання, зберігання інформації. інформатика – це галузь науки, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також питання, пов’язані з пошуком, збиранням, перетворенням, зберіганням, поширенням і використанням інформації у різних сферах людської діяльності. інформатика сформувалась як наука завдяки розвитку комп ютерної техніки. До складу інформатики входять. Теоретична інформатика – цей розділ інформатики використовує математичні методи для спільного вивчення процесів обробки інформації. Обчислювальна техніка – розділ у якому розробляються загальні принципи побудови обчислювальних систем. Програмув реферат на тему.
Основним обєктом уваги цієї дисципліни процес інформатизації і компютеризації сучасного суспільства, який (1) охоплює всі сфери нашого життя (від відпочинку до космосу) і (2) розвивається побаченими в історії темпами. Теоретичну основу інформатики утворює група фундаментальних наук, яку в однаковій мірі можна віднести до математики і кібернетики. Теорія інформації, теорія алгоритмів, математична логіка, комбінаторний аналіз, формальна граматика тощо. Процес переробки дуже окладний він залежить і від життєвого досвіду людини, і від посилатися потрібно на перевірені авторитети в даній галузі, бажано, щоб вони були відомі слухачам (студентам). В даний час сформувалося поняття інформатики як важливої галузі наукового знання, що включає в себе кілька наукових дисциплін, зв язаних із проблемою спілкування людини з еом, із створенням комп ютерних систем. В інформатиці можна виділити ряд напрямків. Технічне (інженерне), зв язане зі створенням обчислювальної техніки і різноманітних автоматизованих інформаційно - пошукових систем; програмне, зв язане із забезпеченням обчислювальної машини програмами, що дозволяють реалізувати на ній задачі, розв язувані користувачами; алгоритмічне, зв язане з розробкою алгоритмі чим займається інформатика як наука та як галузь життєдіяльності людини. Основною метою інформатики як науки є пошук нового знання в різних галузях людської діяльності за допомогою комп’ютерної техніки. інформатика – наука, що вивчає структуру й загальні властивості даних, методи і засоби їх створення, пошуку, збереження, опрацювання, передавання та використання в різних сферах людської діяльності. Основні напрями розвитку інформатики. Теоретичний (покликаний розвивати загальні теорії пошуку, опрацювання та зберігання даних, виявлення закономірностей створення й перетворення даних та ін. ) інформатика є прикладною наукою, яка обслуговує техніку, виробництво, інші види людської діяльності шляхом створення та передачі в суспільство інформаційних технологій, тобто технічних пристроїв і методів ефективної обробки інформації, організації комунікації та створення засобів поширення наукової інформації, розробки інформаційних систем різного призначення на основі застосування еом та ін. Ефективне і повсюдне освоєння цих нових технологій залежить від розвитку інформатики як науки та особливостей інформаційної культури суспільства. інформатика — комплексна наукова й інженерна дисципліна. Вона перетворюється із суто технічної на фундаментальну суспільнозначущу науку.
У галузі технічного забезпечення методика навчання інформатики в школі має за мету економічно обґрунтувати вибір технічних засобів для супроводу навчально - виховного процесу в школі; визначити параметри обладнання типових шкільних кабінетів інформатики; вивчити шляхи ефективного використання серійних засобів і оригінальних розробок, орієнтованих на середню школу.
інформатика як наука та галузь діяльності людини. інформатика — наука, що вивчає методи та засоби опрацювання, передавання та зберігання повідомлень. Якщо зважити на те, що опрацювання, передавання та зберігання повідомлень — це інформаційні процеси, то можна сказати, що інформатика — це наука про інформаційні процеси, які, як правило, у сучасному суспільстві реалізуються з використанням комп’ютерної техніки. Якщо учень пропустив урок з фізики, то достатньо уточнити в однокласника його тему та переглянути на youtube відеоурок. Для цього потрібно зайти на головну сторінку сервісу та в рядку пошуку ввести, наприклад, «фізика 9 клас. інформатика - наука, що вивчає методи та засоби опрацювання, передавання та зберігання повідомлень. Можна ще сказати, що інформатика - це наука про інформаційні процеси, які, як правило, у сучасному суспільстві реалізуються з використанням комп ютерної техніки. інформатика як галузь діяльності людини тісно пов язана з інформатикою як наукою і на практиці використовує її досягнення. Процеси зберігання, передавання, опрацювання повідомлень називаються інформаційними процесами. Кожен із цих процесів має свої характерні особливості. інформаційні технології описують особливості здійснення інформаційних процесів з використанням комп ютерної техніки. інформатика - комп ютерна наука. Відомо, що слово інформатика (informatique) уперше було введено в наукову термінологію французькими вченими на початку 1970 - х років. В англомовних країнах паралельно використовується термін computer science - комп ютерна наука. інформатика є природною фундаментальною наукою, оскільки формулює єдині, загальні закони обробки інформації для різних сфер діяльності людини. Ці закони мають загальнонауковий характер і однакові прояви в найрізноманітніших галузях наукових знань. інформаційні технології шкільна інформатика 9 клас. Техніка безпеки при роботі з комп ютером. Розв’язування задач з різних предметних галузей. інформатика та інформаційні процеси по предмету информатика, программирование.
Содержит 13341 знак, 0 таблиц и 0 изображений. інформація та інформаційні процеси. Тема уроку інформатика наука хх століття. Поняття інформації і повідомлення. інформація та інформаційні інформатика – це наука, що вивчає методи збереження, відтворення, обробки та передачі даних засобами обчислювальної техніки. інформатика – це галузь науки, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також питання, пов’язані з її збиранням, зберіганням, пошуком, переробкою, перетворенням, поширенням та використанням у різних сферах діяльності. Під різними сферами діяльності слід розуміти практично всі види діяльності та ділової активності – від повсякденної роботи секретаря - друкарки, бібліотекаря, інженера - конструктора до використання людиною атомної енергії та освоєння космічного простору.
Термін „інформатика” (від латин. Основні інформаційні процеси, їх характеристика та моделі. Класифікація інформаційних технологій. Етапи становлення інформаційних технологій. інформаційні технології в освіті. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. план - конспект уроку на тему.
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (бж) в комп’ютерному класі. інформатика як шкільний курс має широкі можливості для інте - лектуального розвитку особистості, формування вміння встановлю - вати причинно - наслідкові зв’язки. Вона є засобом для вивчення біо - логії, математики, географії, фізики та ін. інформатика — галузь науки, яка вивчає структуру та загальні. Властивості наукової інформації, а також питання, які пов’язані з її збором, зберіганням, переробкою, перетворенням, роз. 12 усі уроки інформатики. Повсюдженням та використанням у різних сферах людської діяльності. Вивчення нового матеріалу (міні - лекція з використанням комп’ютерної презентації). Наука – сфера діяльності людини, спрямована на отримання (вироблення і систематизацію у вигляді теорій, гіпотез, законів природи або суспільства) нових знань про навколишній світ. Основою науки є збирання, оновлення, систематизація, аналіз фактів, синтез нових знань або узагальнень, що описують досліджувані явища та (або) дозволяють будувати причинно - наслідкові зв язки між явищами і прогнозувати їх перебіг. Наука — це особлива форма людської діяльності, яка склалася історично і має своїм результатом цілеспрямовано відібрані факти, гіпотези, теорії, закони й методи дослідження. Наука здатна виходити за межі кожного певного історичного типу практики і відкривати для людства нові предметні світи, які можуть стати об’єктами практичного освоєння лише на майбутніх етапах розвитку цивілізації. значущість одержаних результатів, високий науковий авторитет у певній галузі науки та громадському визнанні; - оригінальність методики досліджень, спільність наукових поглядів.
Коментарі
Дописати коментар