технологія змішаного навчання це
Змішування структурованого та неструктурованого навчання. Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь - яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності. Це – методика, за якою учні засвоюють частину матеріалу онлайн і якоюсь мірою самостійно керують своїм часом, а частину – офлайн, у класі. Водночас, це логічно пов’язані між собою компоненти теми. Зрештою, учні отримують цілісний навчальний досвід. Враховуючи такий режим роботи й попередній досвід, я обрала перевірену технологію “перевернутий клас”, – каже олена. Вчителька розповідає, з яких кроків складається навчання, на прикладі української мови у 7 класі. Технологія змішаного навчання в системі відкритої післядипломної освіти. Таке навчання стає персоналізованим та орієнтованим на студентів. Розширює освітні можливості студентів за рахунок доступності та гнучкості, урахування їхніх індивідуальних освітніх потреб, а також темпу й ритму оволодіння навчальним матеріалом сьогодні навчальні заклади мають безліч підходів до навчання за вибором, зокрема синхронні й асинхронні формати в мережі. Змішування очного та дистанційного навчання. Ця форма змішаного навчання є найбільш поширеною. Як зробити це швидко та ефективно, які ресурси для цього потрібні та хто має бути залучений до процесу.
Ефективно організоване змішане навчання має безліч переваг. Дає можливість гнучкості для усіх учасників процесу 4. Доступ до цифрових технологій та надійного інтернету.
Ефективне змішане навчання передбачає, що усі учасники навчального процесу мають рівний та надійний доступ до інтернету та онлайн - інструментів роботи. Змішане навчання (англ. Blended learning) — технологія, що поєднує традицій - ну класно - урочну систему та онлайн - навчання. Зазначений підхід не передбачає радикальної відмови від традиційної освіти, оскільки вона дає важливі мовні та соціокультурні навички. Наряду з цим, змішана форма навчання має ряд переваг. Змішане навчання – це зміна форми. Надання навчального матеріалу, яка сама по собі. Використання змішаної технології навчання у дистанційній освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців. Методологія, теорія, досвід, проблеми. Змішана модель навчання - це модель використання розподілених інформаційно - освітніх ресурсів в стаціонарному навчанні із застосуванням елементів асинхронного й синхронного дн. Практикується як елемент стаціонарного навчання при проведенні аудиторних занять і в самостійній роботі студентів. Тому розроблені самим викладачем електронні навчальні посібники більш корисні й цікаві у використанні. Найважливішими факторами, що забезпечують ефективність застосування есн, розроблених викладачем, стають їхня висока доступність, простота (виключається необхідність придбання, установки й супроводу по, знижуються вимоги до комп ютерних ресурсів) і можливість колективної роботи з учнями. Постановка проблеми у зв’язку з реформуванням освіти у вищих навчальних закладах активно розробляється концепція дистанційної освіти, що передбачає розробку різних технологій, у тому числі технології змішаного навчання (blended learning). Зазвичай при такому навчанні. матеріали подаються в електронному вигляді; - існує можливість здавати роботу в електронному вигляді; - відбувається регулярне оцінювання з коментарями; - надається можливість групової роботи; - існують засоби електронного відслідковування успішності; - очне навчання базується на принципах інтерактивності. Таким чином учні мають постійний рівний доступ до якісних навчальних матеріалів та мають змогу відслідковувати свою успішність та прогрес у н ключові слова. Це відображено в працях в. Смирнової - трибульскої, ю. Питання побудови систем змішаного навчання розглядали а. Смешанное обучение – технология организации образовательного процесса, в основе которого лежит концепция объединения технологий традиционной классно - урочной системы и технологий электронного обучения, базирующегося на новых дидактических возможностях, предоставляемых икт и другими современными средствами обучения. Смешанное обучение призвано помочь преодолеть минусы технологий, используемых сегодня в практике обучения. При очном, классно - урочном, обучении, во - первых, не всегда можно реализовать требование включенности каждого ученика в образовательный процесс. Вищі навчальні заклади розглядають змішане навчання як найкращий спосіб, щоб підвищити ефективність навчального процесу.
Так само, як і у випадку розподілу між різними класами, організація навчання відрізнятиметься через вік учнів, рівень їх самостійності, складності матеріалу тощо. Як обрати свою модель. Різні джерела пропонують власні секрети успіху.
Як краще розподілити матеріал, інструктувати учнів, налагоджувати особистий контакт залежно від конкретного спрямування курсу тощо. Наприклад, ми вже побачили, що системи змішаного навчання у старшій, середній та молодшій школах відмінні одна від одної. Підсумуємо переваги та недоліки різних моделей змішаного навчання. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи іншого предмету логічно пов’язані між собою і, як результат, учені отримують цілісний навчальний досвід. Як організувати змішане навчання в школі в умовах класно - урочної системи. У ротаційній моделі здобувачі освіти чергують онлайн - та офлайн - навчання за певним графіком чи вказівками педагогів. Ці частини можуть охоплювати. Роботу в невеликих групах чи цілим класом, групові проєкти, індивідуальну роботу з педагогами та письмові завдання. Ротаційна модель має 4 підвиди. Ротація за станціями. У такій моделі здобувачі освіти працюють у кабінеті й за визначеним графіком проходять окремі станції. Технологія доступна в окремій кімнаті чи у класі. Матеріалу (надолужування. Технологія ресурси мультимедіа веб навчальні об‘єкти. Lms blackboard, moodle, sakai мобільні пристрої навчальне проектування ігрові технології відкриті освітні ресурси соціальні медіа веб 2. 0 віртуальні світи електронні книги та смарт пристрої смоос навчальна аналітика. Педагогічна теорія дистанційні курси на підставі біхевіоризму й когнітивізму.
Змішане навчання як технологія змін і трансформації не може з‘явитися сама по собі. Необхідні додаткові зусилля як з боку викладачів, так і з боку студентів. Подібні революційні моделі змін надають новий імпульс якісного. Розвитку освіті, вони ефективніші, доступніші, мають персональний підхід і з часом можуть де в чому перевершити традиційні методи. Змішане навчання ще називають гібридним, комбінованим, інтеграційним. Змішана форма навчання. Змішане навчання дуже часто називають гібридним. Які навчальні заходи найбільш важливі для спільної роботи. Реалізація дистанційного та змішаного навчання. Зміст навчання визначається взаємодією вчителя і учня з залученням новітніх технологій, таких як онлайн - освіта, інтерактивні підручники тощо. Ми вважаємо дану ініціативу надзвичайно важливою, адже технологія змішаного навчання включає в себе багато інтерактивних методів, форм і прийомів, використання ікт, навчальних ресурсів, електронних підручників та вчить учнів працювати з новітніми розробками. Це все сприяє розвитку критичного мислення в учнів, виробленню необхідних навичок, які відповідають сучасним потребам ринку праці, формуванню потреби і спроможності навчатися впродовж життя через зміст навчального предмету.
За допомогою цього проекту ми.
Коментарі
Дописати коментар